آیا میدانید چاکرا چیست؟

چاکرا چیست؟

چاکراها (مراکز انرژی) مراکز هفتگانه قدرتند که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار دارند و در واقع رابط بین روح و جسم هستند. چاکرا کلمه ای سانسکریت و به معنای چرخ است. چاکراها مدام در حال چرخش هستند که به آنها نیروی حیات هم می گویند و از میان شبکه ای از مجراهای باریک به نام نادی در سراسر بدن جریان دارند. در حدود 72000 نادی در کالبد انسان وجوددارد. چاکراها روی نادی اصلی قرار دارند و در سرتاسر ستون فقرات امتداد دارند. چاکراها دوار هستند.
چاکرا 
ادامه مطلب ...

نحوه استفاده از طلا توسط مردان و زنان از منظر دین اسلام

حکم استفاده از طلا برای مردان

طلا از جمله فلزات گرانبهایی در میان سایر فلزات دیگر است و طبیعتا طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است .یک دلیل عمده آن ارزش آن در میان فلزات دیگر استواما در روایات اشاره شده است که طلا برای مرد حرام و برای زنان جایز .حال میخواهیم بپردازیم به این مطلب که چرا طلا برای مرد حرام است و برای زن جایز.

  ادامه مطلب ...

حقایقی درباره سنگ فیروزه و فواید سنگ فیروزه

سنگ فیروزه

حقایقی درباره فیروزه و فواید سنگ فیروزه

فیروزه یک ماده معدنی است که از فسفات مس و آلومینیوم نمناک تشکیل شده است.

فیروزه یک سنگ خالص و گرانبهاست. فیروزه انرژی های منفی را دفع می کند و می تواند بدن را در برار تاثیرات بیرونی و آلوده کننده در هوا محافظت کند.

سنگ فیروزه قابلیت متعادل کردن و هم تراز کردن تمام چاکرا های بدن،تثبیت چرخش خلق وخوی،القای آرامش درونی به افراد را دارد. همچین فیروزه سنگ بسیار عالی برای درمان افسردگی و خستگی است.همچنین دارای نیرویی است برای جلوگیری از حملات عصبی از جمله وحشت زدگی و اضطراب .  ادامه مطلب ...

تاثیر سنگ ها در چاکراها و خواص آن ها

تاثیر سنگ ها در چاکراها و خواص آن ها

در جهان هستی ، بیش از سه هزار نوع سنگ وجود دارد که حدود 50 نوع آن دارای مرغوبیت و جذابیت خاصی بوده و از آن ها در صنعت جواهرات استفاده می شود.

سنگ های زینتی و جواهرات (حجار کریمه) را نمی توان در همه مکان های دنیا یافت بلکه از میان آن ها بعضی ها مانند کوارتز و عقیق در اغلب مکان ها و بعضی نیز الماس ، یاقوت و زمرد تنها در بعضی نقاط یافت می شود.

 

ادامه مطلب ...